Szabina diéta, Tomán Szabina elárulta, hogyan adott le 30 kiló pluszt


A G7-et ingyen lehet olvasni, de nem ingyen készül. Támogass minket egyszeri, vagy rendszeres átutalással! Havonta Tovább a támogatáshoz Az egykori modell Tomán Szabina a saját tapasztalataiból kiindulva tudott rendkívül gyorsan növekvő vállalkozást indítani.

Tomán Szabina elárulta, hogyan adott le 30 kiló pluszt

A ben indult vállalkozás nemzetközi terjeszkedésbe is kezdett: a es romániai megjelenés után jövőre Lengyelországban és Ausztriában is üzleteket nyitnak. A sikerhez egy újszerű üzleti modell és egy magas minőséget garantáló élelmiszeripari üzleti partner is kellett. Igaz, ezt nem Magyarországon, hanem Franciaországban találták meg.

Egyre többet költenek a magyarok élelmiszerekre, így a magasabb minőségű és drágább termékekre is nő a kereslet. Ezt jól mutatja, hogy az élelmiszerboltok polcain egyre több bio és magasabb minőségű termék jelenik meg. De a növekvő kereslet nem szabina diéta a nagy nemzetközi élelmiszer kereskedőknek jó lehetőség, hanem magyar vállalkozók is megtalálhatják a lehetőségeket ezen a bővülő piacon. A szabina diéta pedig nem kicsi: óta jóval a gazdasági növekedés felett bővült az egy főre jutó élelmiszer kiadás, a KSH számai alapján átlagosan 6,4 százalékos volt a bővülés.

Tomán Szabinát azonban nem ezek a számok érdekelték.

choco lite ital vélemények fitt keto diéta

Profi modellként dolgozott éveken át, így szabina diéta koplalással is muszáj volt mindig a tökéletes alakját megőriznie. Első szabina diéta születése után azonban 30 kilót szedett fel, és szoptatás alatt az önsanyargató fogyási eljárásokat nem akarta vállalni. Rengeteg diétával próbálkozott, de csak egy segített. Egy pozsonyi barátnője mutatta meg 1 hetes diéta szlovák fehérje diétát, amivel néhány hét alatt le tudta szabina diéta a felesleges kilókat.

Egyre több ismerőse kereste meg, hogy mi segített neki, és már az ismerősök ismerősei is. Ekkor merült fel, hogy a diétával akár szabina diéta keretében is megérné foglalkozni. Dietetikusokkal és szakorvosokkal konzultálva alakította ki diétás étrendjét. Fehérje diétával más cégek is foglalkoznak. A Tomán Diet-ben az volt az újszerű, hogy nem csak a fogyást segítő ételeket akartak árulni, hanem tanácsadást is kínáltak az ügyfeleiknek.

Ez azért nagyon fontos, mert rengeteg has fogyás gép érhető el, az internet tele van esetenként hasznos, esetenként hamis információkkal, ezért nagyon nehéz az embereknek eldönteni, hogy mely megoldás igazán hatásos. Szakértő segítségből pedig igen csak hiány volt a piacon.

Milyen a jó diéta?

Tomán Szabina azért is alkotta meg a márkáját saját neve alatt, mert úgy gondolja, hogy hitelesen tudja saját történetével képviselni, hogy mit adnak az ügyfeleknek. A hitelesség azonban önmagában nem lett volna elég, magát a diétát is el kellett adni.

Náluk nem lehet önmagában megvásárolni a diétás termékeket, minden egyes ügyfelükkel személyes konzultációt tartanak először. A személyre szabott több hetes fogyási időszak mindenkinek nehéz folyamat, ezért erre már előre felkészítik az ügyfeleket, és folyamatosan konzultálnak velük.

A siker nem csak a fogyásra vágyóknak, hanem a cégnek is fontos: mivel az ügyfeleket előre felkészítik, folyamatos tanácsadást kapnak, így szabina diéta nagyobb arányban sikerül elérniük a kitűzött súlyt — ami a legjobb marketing.

A fogyókúrákat alapvetően egymásnak ajánlják az emberek, ezért az elégedett ügyfél hozza maga után a következőt. Magyarország pedig sajnos az egyik legkiválóbb piac a fogyókúrákhoz. Minden ötödik felnőtt túlsúlyos, amivel az EU élmezőnyében vagyunk: az Eurostat adatai szerint csak Máltán és Lettországban rosszabb a helyzet, mint nálunk. Ez pedig már messze nem szépség ideálhoz kapcsolódó probléma, a túlsúlynak komoly szerepe van abban, hogy a szív- és érrendszeri megbetegedésekben is Európa-bajnoknak számít hazánk.

Három év alatt félmilliárdos nemzetközi céggé nőtt a Toman Lifestyles

Ma már 29 Toman Diet üzlet működik Magyarországon, a központi szalon a Szendrő utca Ezeket a Tomán Lifestyles Kft. Hamarosan két partner is megkereste Tomán Szabinát, ők saját boltként indítottak Tomán szalont. Így adta magát, hogy ne saját hálózat fejlesztésében gondolkodjanak, hanem partnerhálózatban. A cégnél most már multis hálózatfejlesztési tapasztalattal rendelkező marketing szakemberek is dolgoznak.

A hálózatfejlesztés új szintje volt, amikor ben megnyílt az első üzletük Bukarestben.

thermo drine pro vélemények fogyást segítő gyógyszerek

Emiatt nem csak új — a román fogyasztói szokásoknak megfelelő — értékesítési stratégiát kellett fejleszteniük, ami dietetikusokhoz kötött, hanem a partneri együttműködési szabina diéta is szabványosítani kellett. Ma már franchise rendszerben dolgoznak Magyarországon és Romániában is. Így sikerült a krakkói és bécsi indulásokhoz is külföldi partnereket találniuk.

Szabina diéta nemzetközi bővülés új nehézségeket hozott. Magyarországon Tomán Szabina ismertsége és saját története nagyon nagy segítség volt, de ez külföldön már nem működik önmagában.

Ezért a termékeik tudományos hátterét, magas minőségét kellett kiemelni a marketingben.

hormon alapú diéta slim 40 étrend

Az üzleti modellt is fejleszteni kellett. A fogyásra vágyó ügyfelek csak néhány hétig vagy hónapig használják a termékeket. Ezért is fontos volt olyan szegmensek felé is nyitni, ami hosszabb távú kapcsolatot tesz lehetővé.

Emiatt alakították ki a snackeket és egy vitál termékcsaládot. Ezek olyan termékek, amelyeket akkor is tudnak az alakjukra vigyázni vágyók fogyasztani, ha nincs idejük megfelelő élelmiszert találni vagy éppen főzni otthon. Egy másik jelentős piacot nyitott, hogy a diéták között csak kevés olyan van, amely a glutén- és laktózérzékenyek számára is elérhető. Az ilyen élelmiszereknél nagyon fontos a magas minőség és a dokumentálás, ezért is kevesebben foglalkoznak vele.

Tomán nagy kockázatot vállalva indította cégét, jelzáloghitelt vett fel a cég Szendrő utcai ingatlanjára.

Tomán Szabina elárulta: Így szabadult meg 30 kiló plusztól

A os üzleti év végén millió forintnyi hitelállománya volt a cégnek beszámolója szerint. Ez a finanszírozási forma jó döntésnek bizonyult, mert az ingatlanpiac növekedése elősegítette, hogy az ingatlan értéke szabina diéta a hitelállományt. A növekedés folyamatos, az idei évben is 30 százalékos forgalombővülést várnak. Más diétás termékekhez képest a Toman Diet változatosabb ízvilágot biztosított.

A fehérje diétában fontosak a por ételek, amit azért is nehéz fogyasztani, mert nem túl változatosak. Bár több hazai élelmiszeripari céggel is kereste a kapcsolatot Tomán Szabina, végül egy francia vállalkozással sikerült együttműködést kialakítani.

Ők nyitottak voltak arra, hogy olyan új ízeket találjanak ki, amik közel állnak a magyar fogyasztókhoz, ezért még gulyásleves ízű fehérjeporuk is van.

Mivel a francia gyártó babatápszereket is készített akkor, adott a magas és garantáltan ellenőrzött minőség. Kérdésemre, hogy így nem csupán nagykereskedőként működnek-e, egyértelműen nem volt a válasz.

A gyártási egységköltségeket az is csökkenti, hogy így ők több cégnek is tudnak gyártani. Az idei évben már egy magyar orvosi csapattal fejlesztenek egy új vitamin és étrendkiegészítő családot, ami novembertől kerül a piacra.

A fejlesztésre pedig sok további tervük van. Bár érkezett már több együttműködési megkeresés Ázsiából is, tudatosan Közép-Európára koncentrálnak, a következő öt évben minél több országban szeretnének megjelenni.

Tomán Szabinát elmondása szerint fontos számára, hogy a saját tulajdonú cégét építse. Ezért sem vontak be külső tőkét, inkább bankhitelből és organikus módon növekedtek, és továbbra is ezt az utat szeretnék járni.