Fogyókúrás reggelik


Minden bizonnyal hallottál már róla, milyen fontos a megfelelően kiválasztott reggeli a fogyókúra során. Ha csupa gyorsan felszívódó tápanyagot - cukros-lisztes péksütit, reggeliző pelyheket - eszel, azzal csak az egész napos vércukorszint-ingadozást és az állandó éhségérzetet alapozod meg.

fogyókúrás reggelik

Ennél általában a szénhidrátcsökkentett termékek sem sokkal jobbak, hiszen ugyan kevesebb bennük a gyors felszívódású szénhidrát, mégis így is valójában nagyon sok. Ezzel szemben, ha rostokban gazdag ételeket választasz, azok elnyújtva fejtik ki hatásukat, így nem okoznak a vércukorszintben nagy kilengéseket, és hosszan laktatnak.

Nemcsak a rostokra kell azonban odafigyelni, amikor reggelit készítesz.

fogyókúrás reggelik

Sok-sok fehérje reggelire Nagyon fontos, hogy a lassú felszívódású szénhidrátok mellett a fehérje is helyet kapjon a reggeliben, ez ugyanis segít, hogy pörögjön az anyagcsere, legyen energiád egész délelőtt, ne éhezz meg hamar, sőt, ha előző nap edzettél, akkor az izmok regenerálódásához is hozzájárul.

Mutatunk egy sor olyan nagyszerű, egészséges, diétás reggelit, melyben jócskán van fehérje és lassú felszívódású szénhidrát is, de sokkal kevesebb kalóriát fogyókúrás reggelik, mint egy-két darab szénhidrátcsökkentett péksütemény, mely nagyon könnyen akár kalória is lehet.

fogyókúrás reggelik