Testkontroll diéta mintaétrend


Keress receptre vagy hozzávalóra Testkontroll: érvek és ellenérvek Világszerte sok millió ember követi a testkontroll- más néven szétválasztó diétát, amely az amerikai Harvey és Marilyn Diamond nevéhez fûzõdik.

testkontroll diéta mintaétrend fogyás 4 hét alatt

Diétájuk lényege: az étrend zömmel gyümölcsbõl és zöldségbõl áll, a szénhidrátokat pedig külön kell választani a dm fogyi por. A testkontroll lényege A módszer szerint délelõtt csak gyümölcsöt vagy gyümölcslevet szabad fogyasztani, ebédre gyümölcsöt, salátát, zöldséget, vacsorára zöldséggel együtt valamilyen keményítõtartalmú vagy állati eredetû élelmiszert, vacsora után legalább 3 órával ismét gyümölcsöt.

Tészta, kenyér, gabona és magvak megengedhetõek ebédre vagy vacsorára, tejtermékek ­- kivéve a vaj - nem fogyaszthatóak.

Fogyókúra helyett TESTKONTROLL

Hús pedig csak mértékkel! Délig csak gyümölcsöt? A fehérje és a szénhidrát szétválasztása A módszer egyik alapja az az elv, hogy a szervezet elkülönült idõszakaszokban mûködik.

Tweet Nincs nagyobb boldogság, mint a szülés utáni napok, hónapok, amikor végre jól meggyömöszölhetjük a gyönyörű, dagi, hurkás gyerekünket. És nincs nagyobb szomorúság, mint a szülés utáni napok, hónapok, amikor a saját — kevésbé gyönyörű — dagi hurkáinkat vagyunk kénytelenek napra nap gyömöszölni, például bele anyukánk régi farmerjába. Két okból hoztam össze a szülés utáni állapotot a testkontroll diétával.

Eszerint a szervezet - táplálékot felvevõ idõszaka: óra - a beépülési idõszak: óra - a kiválasztás idõszaka: óra közé esik. Egyik sarkalatos pont: szükségünk van-e tejre? Elméletük másik alappillére az ételek szétválasztásának elve.

Eszerint magas szénhidráttartalmú növényi, illetve magas fehérjetartalmú állati táplálék nem fogyasztható egyszerre, mert az testkontroll diéta mintaétrend együtt fogyasztott táplálékok pl. Tartózkodjunk a tejtõl Az elválasztó diéta kidolgozói határozottan ellenzik a tej és tejtermékek fogyasztását.

Látványos fogyás? – Itt a megreformált Testkontroll-étrend!

A tejet, tejtermékeket nem tartják jó kalciumforrásnak, mondván, hogy az ember csak növényi eredetû kalciumot képes hasznosítani. Ellenérvek A módszer kritizálói szerint azonban egyik elgondolás sem helytálló.

testkontroll diéta mintaétrend legjobb fogyókúrás készítmények

A felszívódási és anyagcsere-folyamatok alatti energiafelhasználás az energiaszükséglet kb. A második állítással szemben pedig azt hozzák fel, hogy ha az élelmiszerek olyan nagy hányada volna emészthetetlen, mint ahogy a szerzõk állítják, a hagyományos étrend nem súlynövekedéshez vezetne, hanem fogyáshoz.

testkontroll diéta mintaétrend leghatásosabb fogyókúra gyakori kérdések

A növényi és állati élelmiszerek elkülönített fogyasztása pedig kifejezetten hátrányosan érinti a tápanyagok felszívódását. Sok zöldséget ajánl a testkontroll Az ellentábor szerint a tej mellõzése sem helyes, hiszen a friss gyümölcsök jelentéktelen kalciumforrások kivéve a banántés a zöldségek közül is csak néhány tartalmaz nagyobb mennyiséget. Szerintük a testkontroll-diéta alkalmazásával a fehérje- és kalciumbevitel nem kielégítõ, és egyes vitaminok D, B1, B2, B12 is a kívánatosnál kisebb mennyiségben jutnak a szervezetbe.

testkontroll diéta mintaétrend medifat étrend

Noelke megújított testkontroll módszere Az idõk során azonban a klasszikus testkontroll-diéta is átalakult. Martin Noelke német orvos módosította, egyúttal egyszerûsítette az amerikai módszert, könnyen követhetõ szabályokat állított fel.

Az étrend energia- és zsírtartalma attól függ, hogy kenyérre és péksüteményre, valamint más ételek készítéséhez mennyi olajat olíva, napraforgó, keverékmargarint használsz. A javasolt adag: kenésre és főzéshez adagonként kávéskanálnyi zsiradék.

Rájött arra is, mi a diéta eredményességének magyarázata: Dr. Noelke szerint a szétválasztó diéta hatására jelentõs mértékben helyes étrend a vér testkontroll diéta mintaétrend. Ez pedig azért fontos, mert az inzulin a zsírszövetek képzõdéséért és gyarapodásáért is felelõssé tehetõ.

Testkontroll diéta

Noelke alapszabályai - Ha táplálkozunk, a fehérjében, illetve szénhidrátban gazdag táplálékokat nem szabad egyszerre fogyasztani. Ezeket semleges hatású alacsony fehérje- ill. Ilyenkor nem szabad burgonyát, tésztát, kenyeret vagy rizst enni!

Ezeket perc alatt gyorsfőző fedővel megfőztem, majd a gőz kiengedése után paprikás rántással 2 evőkanál rétes liszt, kevés olaj, 2 fehér kanál csípős fűszerpaprika berántottam a levest, percig még forraltam, hogy a rántás besűríthesse kicsit. A gomba hozzávalói: kevés olaj, 1 kis fej felaprított hagyma, kb.

A sok inzulin hatására néhány óra múlva jelentõsen csökken a vér cukortartalma, aminek éhség lesz a következménye. Ezek rosttartalma csökkenti az inzulintermelést és meghosszabbítja a jóllakottság érzetét. Szénhidrátok: kenyér, gabona, rizs, tésztafélék, burgonya Semleges élelmiszerek: zöldségek, saláta, nyers ételek, tejtermékek, zsiradékok, olajos magvak Fehérjék: hús, hal, tojás A Rostocki Egyetem kutatói tudományos vizsgálatokkal is igazolták, hogy dr.

testkontroll diéta mintaétrend heti 5 kiló fogyás

Noelke szétválasztó diétája hatására javul a zsírégetés és csökken a zsírok beépülése a zsírszövetekbe, ami hosszú távon fogyást és az ideális testsúly megtartását biztosítja. A teljes kiőrlésű lisztből készült kenyér mindenképpen több rostot tartalmaz Ezek is érdekelhetnek.