Stagnálás a fogyásban


Stagnáló zsírbontás - ezeket próbáltad már?

HírekVissza A stagnáló fogyás okai és ellenszerei Sokak számára ismerős helyzet, amikor egy hosszú ideje sikeresen betartott diéta, sok-sokórányi küzdelmes edzés, odafigyelés mellett, egyszer csak megáll fogyásunk. Sokan nem is sejtjük szervezetünk milyen rendkívüli alkalmazkodóképességgel rendelkezik! Hihetetlenül megváltozott külső környezeti hatások ellenére is mindenképp ragaszkodik a belső környezet dinamikus állandóságának fenntartásához az egészséges működés érdekében.

  1. L karnitin hatasa
  2. 1 5 éves étrendje

Épp ezért mindenki fogyókúrájában szinte kötelező jelleggel megjelenik az a holtpont, amikor szervezetünk nem enged; minden bevitt tápanyagot, energiát megragad annak érdekében, hogy egyensúlyát és számunkra nem olyan kívánatos kilogrammjainak számát megtartsa!

Amit pedig kötelező: változtatni! Annak, hogy fogyásunk stagnálás a fogyásban lelassul vagy megáll, számtalan oka lehet.

A fogyás stagnálásának alapvető oka

Ebből az egyik az alváshiány! A hosszú stagnálás a fogyásban éjszakák, a tartósan fennálló alváshiány amellett, hogy ingerlékenységet, fáradtságot és sok egyéb tünetet produkál szervezetünkben, hormonháztartásunkat is befolyásolja! Egészen pontosan egy melatonin nevű hormon termelődését, mely többek között testünk anyagcseréjéért és a zsírraktározásért felelős!

házi fogyókúrás italok okos étrend vélemények

Az átvirrasztott éjszakák negatívan befolyásolják ennek termelődését, úgyhogy ha azt szeretnénk, hogy újra beinduljon fogyásunk, mindenképp rendeznünk kell melatonin termelésünk, ergo éjszakáinkat törekedve legalább óra alvásra! Melatonin termelésünket tovább ösztönözhetjük még azzal is, ha étkezési időpontjainkat, napi rutinjainkat megközelítőleg fix időpontra programozzuk be!

Mit tehetsz? Tedd fel magadnak a kérdést: Elégedett vagy-e az eddig elért eredménnyel, vagy szeretnél többet fogyni?

Stagnáló fogyásunk másik okozója lehet, hogy szervezetünk alul terheljük, esetleg hosszú ideje ugyanolyan edzésingert kap, így nem fejlődik tovább! Időközönként épp ezért szükséges változtatnunk.

Top receptek

Az igazán ideális hetente egy-egy új edzésmódszer beiktatása lenne! Nem kell, itt nagy dolgokra gondolunk csupán pld. Eddig kihagytuk a reggelit?

Megállt a fogyás! Mit tegyek? Minden fogyókúra nélkülözhetetlen velejárója, hogy bizonyos időnként a fogyás stagnál, de ilyenkor nem kell kétségbe esni, mert néhány egyszerű változtatással könnyen újra beindítható. Még a legjobban kivitelezett fogyókúra során is előfordulhatnak átmeneti időszakok, amikor megáll a fogyás.

Vagy úgy építettük fel diétánk, hogy csupán háromszor étkeztünk egy nap, nehogy túllépjük a megengedett kalória mennyiséget?! Ezt felejtsük el!

Lelassult a zsírvesztés, vége mindennek!

Étkezzünk napi 5 alkalommal! Ha eddig háromszor ettünk, adagjaink osszuk el több részre! Így testünk tudni stagnálás a fogyásban, hogy állandóan rendelkezésére áll megfelelő mennyiségű energia, így nem kapcsol át takarékos üzemmódba!

fogyókúrás módszerek fogyókúrás gyógyszer receptre

Holtpontra jutó diétánkkor első - és akkor logikusnak tűnő tettünk - a bevitt kalória mennyiségének tovább csökkentése, és az edzésadag megemelése! Mi lenne, ha nem ezt az utat választanánk, hanem épp az ellenkezőjét tennénk, és többet ennénk? Nem logikus első hallásra igaz?! De ha bevonunk újra egy hormont a képbe, már mindjárt értelmet nyer az egész!

super fat burner ára fogyáshoz hány kalória

A szervezetben fellelhető leptin nevű hormon termelődése csökkenti az étvágyat, a táplálékfelvételt és rohamos zsírvesztést is okoz az izomtömeg megtartása mellett! Ennél szebbet elképzelni sem lehet!

A hormon hiánya hatására anyagcserénk lelassul hogy szervezetünk energiát takarítson megétvágyunk megnövekedik, lelkesedésünk pedig elvész! Ha viszont diétázás után többet eszünk, leptin szintünk újra az egekbe szökik, ezzel beindítva anyagcserénk!

A fogyás megállásának kiváltó okai és megoldásuk

Megoldás modell diéta csaló nap! Még mielőtt azonban széles mosolyra húznánk a szánk és megnyugodva hátradőlnénk, székünkön jelzem; itt nem arról van szó, hogy számolatlanul tömhetjük magunkba a lekváros palacsintákat, hamburgereket és agyoncukrozott, zsíros ételeket!

mennyit kellene fogynom fogyókúra este 6 után

A csaló nap segíthet, de nem eszetlen módon! Okosan kell ennünk, de legalább ehetünk, és nem kell aznap koplalnunk!

3+1 tipp, hogy újra beinduljon a fogyás

Természetesen a legidealisztikusabb az lenne, ha az extra kalóriáink túlnyomó része komplex szénhidrátokból pld. Arra azonban ügyeljünk, hogy csaló napokon ne vigyük túlzásba a gyümölcsök fogyasztását, mert a gyümölcsök fruktóz tartalmát nem tudja szervezetünk közvetlenül hasznosítani, hanem a májban előbb glükózzá vagy zsírrá alakul!

Ezt elkerülendő tehát csaló napon db gyümölcsöt fogyasszunk! Általános alapszabály, hogy diéta során szénhidrát bevitelünk testsúly-kilogrammonként 4 g alatt maradjon!

De hogy kézzelfogható legyen ez az adat, íme, néhány táplálék szénhidráttartalma grammra vonatkoztatva: Alma 7g 1 db kifli 26g Ananász 12g 1 db zsemle Ez az adott pillanatig elvégzett diétánk hossza és testzsírszázalékunk határozza meg a bizonyos kutatások szerint!

Minél régebb óta és keményebben komplalunk, leptin szintünk annál mélyebbre süllyedt, így annál többször lehet csalnunk! Testzsírszázalékunkat bőrredő méréssel, erre a célra alkalmas mérleggel, vagy speciális testzsírszázalék mérő készülékkel határozhatjuk meg.

Mit tehetsz, ha megállt a fogyás?

A napi szintnél max. Végezetül pedig fontos, hogy a fenti cikk olvasása után se tegyük mindennapossá a bűnözést, ne essünk túlzásba, hisz akkor oda jutunk ahol elindultunk, és befektetett energiánk, munkánk kárba vész.

Legelőször mindig nézzük meg és tisztázzuk magunkban mi is a valódi célunk! Mert ha egy közelgő bálra, fotózásra, esetleg versenyre készülünk, akkor nem lehet egyszer sem félreenni! PLUSZ eléred a vezetett 30 és 90 napos programjainkat is.

Stagnáló zsírbontás - ezeket próbáltad már? Értékeléshez kérlek jelentkezz be! Hogy milyen okokból áll le a fogyás, azt korábban már olvashattátok. Most kibővítjük a tudásotokat, és néhány aprónak látszó, de jól működő trükköt javaslunk nektek arra az esetre, ha egy helyben toporognátok.