Protein diéta


protein diéta

A ketodiétáról vagy más néven ketogén vagy keto diétáról Mi az a keto diéta? A ketodiéta, más néven proteines diéta, protein diéta, ciklikus ketogén diéta, protein diéta orvostudomány által elismert módszer, amely már néhány hét után nagyszerű eredményeket hoz a fogyásban. Felfedezője George L. Blackburn harvardi professzor, aki azt tanulmányozta, mikor égeti el az emberi szervezet a lerakódott zsírt úgy, hogy közben megőrzi az protein diéta.

Mivel legfőbb zsírégetők az izmok, a fogyókúrát követően az anyagcsere nem képes megbirkózni ugyanazzal az energiamennyiséggel, mint előtte, és ez a jojóeffektushoz vezethet.

Blackburn professzornak sikerült megalkotnia a proteindiétát, más néven fehérje- ketogén vagy ketodiétát. A fehérjediéta során a fogyás elsősorban a zsírraktárakat érinti, míg az izomszövet megmarad.

Étrend fehérjediétához | Well&fit

A szervezet ilyenkor a ketózisnak nevezett állapotban van. Mi a ketózis?

protein diéta

A ketózis a szervezet természetes biológiai állapota. Akkor áll be, ha a szervezet rendszeresen megfelelő mennyiségű proteint fehérjét vesz fel, és emellett a szénhidrát és a zsír bevitele minimálisra csökken. A ketózis alatt a szervezetben ketonanyagok termelődnek, amelyek a zsírszövet lebontásával jönnek létre, és képesek helyettesíteni a szénhidrátokat, melyek az emberi szervezet fő energiaforrásai.

Ennek eredményeként nemcsak a bőr alatti zsír, hanem a szerveket körülvevő zsigeri zsírszövet is csökken. Csökken a vér koleszterinszintje, valamint a cukrokat bontó inzulin hormon termeléseé,amely az édesség iránti vágyért felelős. A ketózist nem kíséri éhség, sóvárgás vagy rossz hangulat. Éppen ellenkezőleg! Az ember úgy érzi, tele van energiával, ami akár euforikus hangulatba is átcsaphat. A ketózis nagy hatású méregtelenítő is. A test ugyanis a lerakódott méreganyagokat is elégeti, egyszerűen megszabadul mindentől, ami szükségtelen.

A szervezet átlagosan protein diéta nap ketodiéta után kerül a ketózis állapotába.

Protein diéta - SLIM4U | étkezési centre

A ketodiéta összeállítása mindennapi ételekből rendkívül körülményes és csaknem lehetetlen feladat. Ezt a célt szolgálja a Prodietix fehérjediéta, amely speciális, magas fehérjetartalmú ételekből áll. Melyek a fehérjetartalmú ételek?

A Prodietix ketodiéta a fehérjetartalmú ételek egész skáláját kínálja, ezek teljesértékűen helyettesíthetik a szokásos mindennapi étrendet. Több tucat sós vagy édes élelmiszer közül lehet választani. Levesek, rántották, tészták, kenyér, kekszek, hideg és meleg italok, palacsinta, smoothie, krémek, sütemények, melyek nem csupán ízletesek, hanem egészségesek is egyben.

Franciaországban készülnek, kizárólag a legjobb minőségű természetes alapanyagokból, magas fehérjetartalommal.

2 hét alatt 8 kiló mínusz: próbáld ki a fehérjediétát - mintaétrenddel! | 247onlinejatek.hu

Például tejből, tojásfehérjéből, szójából, tejsavóból és további alapanyagokból. Számos vitamint és ásványi anyagot tartalmaznak, melyekre az emberi protein diéta naponta szüksége van.

A termékek nemcsak Magyarország, protein diéta más uniós országok törvényeinek is megfelelnek. A Prodietix fehérjetartalmú ételek könnyen elkészíthetőek, sokféle receptünk pedig élvezetessé teszi a diétát. Hogyan működik a ketodiéta? A Prodietix ketodiéta több típusa van. Ezek az úgynevezett diétás programok. Minden egyes program hossza a kortól, a nemtől, a jelenlegi súlytól és legfőképp a kitűzött célsúlytól függ. Tehát attól, ki hány hány kilót szeretne lefogyni. Minél nagyobb a leadandó súly, annál hosszabb a diétás program.

Ezért javasoljuk, hogy mindenki egyedileg válassza ki a megfelelő típusú fehérjetartalmú diétát a kitűzött súly eléréséhez. Minden diétás program három, azonos hosszúságú fázisból áll. A különbség az egyes fázisok között csak a napi protein étek száma. Az első fázisban a teljes napi étrendet fogyókúra kihívás fehérjetartalmú ételekkel és a megengedett zöldségekkel.

protein diéta

Ahogy a nevük is mutatja, ezeknek a fázisoknak a legfőbb célja a jojóeffektus megelőzése. A második és harmadik szakasz arra szolgál, hogy a szénhidrátok és zsírok beiktatásával fokozatosan visszatérjünk a szokásos étkezéshez. A Prodietix ketodiéta egy hatékony és egészséges fogyókúrás módszer, protein diéta eredménnyel.

Létezik azonban néhány szabály, amit be kell tartani ahhoz, hogy a ketodiéta megfelelően működjön. Mire kell ügyelni a ketodiéta során? A Prodietix ketodiéta megfelelő működéséhez protein diéta a garantált súlycsökkenéshez három alapszabályt szükséges betartani, melyek megszegése lelassíthatja, vagy akár meg is szüntetheti a ketózis állapotát a szervezetben: megfelelő folyadékbevitel: legalább 2 — 3 liter tiszta, ízesítés nélküli víz, zöld vagy fekete tea cukor nélkül.

protein diéta

Ha kávézik, csak feketekávé török vagy eszpresszó fogyasztható napi két alkalommal, tej és cukor nélkül. Koffeinmentes kávé — bár lassítja a ketózist — szintén fogyasztható. A ketodiéta minden fázisában más zöldségek megengedettek. A megengedett zöldségek listáját megtalálja a különböző fázisok leírásánál. Az első étkezésre fél órával ébredés után, az utolsóra két órával lefekvés előtt kerüljön sor.

A diéta alatt lehetőleg kiegyensúlyozottan fogyasszunk édes és sós ételeket. Mi az, ami kerülendő? A ketózis állapotában a szervezet rendkívül érzékenyen reagál az energiabevitelre, különösen a szénhidrátokra. Ha ezen élelmiszerek bevitele magas, akkor a fehérje diéta hatástalan. Például egy kifli protein diéta egy sör teljesen megállíthatja a ketózist, mivel ezeknek az élelmiszereknek magas a szénhidráttartalmuk.

A ketózis újraindítása ismét 2 — 3 napot vesz igénybe. A protein diéta alatt kerülendők a magas szénhidrát- és zsírtartalmú ételek.

protein diéta

Elsősorban az édességek, a cukorkák, a chipsek, a sós snackek, a péksütemények, a füstölt húskészítmények, az alkohol, az édesített italok, gyümölcslevek és hasonlók.

A protein diéta egyes protein diéta nem megengedettek a tejtermékek, a gyümölcsök és bizonyos zöldségek sem, mint például a burgonya, rizs.

  • Mennyit lehet fogyni 2 hónap alatt
  • Fogyokuras konyvek

A tiltott élelmiszerek listája sokkal hosszabb, mint a megengedett élelmiszereké, ezért a következő három részben minden Prodietix diéta fázisánál felsoroljuk a megengedett élelmiszereket. Szükséges a testmozgás?

Az első fázisban a már megszokott tevékenységeket kell folytatni, nem ajánlott új sporttevékenységbe kezdeni. A második és harmadik fázisban már bevezethetőek új sportok is.

Ezek is érdekelhetnek

A sportolás a protein diéta alatt nem kötelező, de nagyon hasznos lehet a hatékonyság szempontjából. A rendszeres és a fogyás szempontjából megfelelő testmozgás a protein diéta második fázisában ajánlott. Az anyagcsere ilyen esetben oxigén jelenlétében történik.

Egyszerűen fogalmazva, olyan edzésről van szó amely közben nyugodtan tudunk beszélni, légzési nehézségek nélkül, és a szervezet is felmelegszik. Ezek közé tartozik például az úszás, a séta nordic walkinga lassú futás kocogása kerékpározás, a sífutás, az evezés, a korcsolyázás és még sok más. Az aerob aktivitások közé tartozik például a takarítás vagy a kertészkedés is.

Fontos tényező az aerob aktivitás időtartama.

  1. A fehérje diéta - Mit érdemes tudni róla?
  2. A fehérje diéta igen méltó helyet foglal el a legnépszerűbb diéták rangsorában, nem véletlenül — íme hozzá egy mintaétrend.
  3. A fehérje-diéta napjaink egyik legnépszerűbb fogyókúrás módszere, ami annak köszönhető, hogy nagyon egyszerű, ugyanakkor gyors és valóban hatékony.

Átlagban csak 20 perc folyamatos aerob aktivitás után tér át a test a szénhidrátok konkrétan a glikogén égetéséről a zsírállomány égetésére.

Ezért a sporttevékenységnek 40 percnél hosszabbnak kellene lennie. A fizikai aerob aktivitást heti 3x ajánljuk. A diéta csak a megengedett zöldségekből protein diéta protein étrend nőknek fogyáshoz áll.

A mennyiségük minden ügyfélnél eltérő lehet. Általában 4, 5 vagy 6 protein ételről van szó naponta. A testben protein diéta köszönhetően létrejön és fennmarad a ketózis állapota. A szervezet már két vagy három nap elteltével a saját energiatartalékát a bőr alatti és zsigeri zsírt kezdi felhasználni.

Az első eredmény már 5 vagy 7 nap elteltével testsúlycsökkenésben és a problémás területeken centiméterekben is látható. Megengedett zöldségek az 1.

Magas fehérjetartalmú élelmiszerek

Az elkészítéshez napi 2 evőkanál hidegen sajtolt olaj megengedett oliva- repce- szezámmag- lenmag- és más olajok. Ízesítéshez használható 1 evőkanál szójaszósz, 1 evőkanál citromlé, 1 evőkanál édesítés nélküli dijoni mustár, ecet korlátlan mennyiségben és bármely fajtája, kivéve az almaecetet és a balzsamecetetvalamint cukor helyett stevia alapú növényi édesítőszer.

Mintaétrend az 1.