Okos étrend 3, Okos étrend 3. rész - HCLF a gyakorlatban


A fogyókúra olaj a múlt heti étrendben találhatod meg. Érdemes a kásákat is beillesztened ebbe a hétbe.

Én a hagyma és a fokhagyma helyett hinget használok, ez jóval kímélőbb. Ha reggel fogyasztod a leveseket, akkor segíti a székrekedés leküzdését, csökkenti a nagyon magas kortizolszintet is.

Ha okos étrend 3 tartományban van, azt persze nem. Az ételek előtt fogyasztott rost glükomannaán csökkenti a felszívódás sebességét és csökkenti az elfogyasztott étel mennyiségét, mert eltelít, csökkenti a koleszterinszintet. Erre akkor lehet szükséged ha valamiért indokolatlanul sokat szoktál enni. A okos étrend 3 főételek mellé ha eszel állati fehérjéket, akkor süthetsz kontakt grillben készült különféle fűszerezésű alacsony zsírtartalmú húsféléket vagy orda sajtot.

Vegánként fogyassz fehérjeturmixot naponta. A sót az anyagcsere diéta ételekhez azért használjuk, mert így jóval kevesebb szőlőcukorra lesz szükség ugyanahhoz az édes íz eléréséhez. A sós és édes íz érzékelése egymáshoz közel történik a nyelven, így erősítik egymás hatását. Levesek Tavaszi erőleves: 30 dkg fejes káposzta, 2 sárgarépa, 1 fehérrépa, 1 kisebb zellergumó, 1 karalábé, 1 fej hagyma vagy hing okos étrend 3, babérlevél, lestyán, só, gluténmentes levestészta, 1 kk magas olajsav tartalmú olaj pl.

A hagymát megtisztítjuk, de nem daraboljuk, a zöldségeket tisztítjuk és daraboljuk, másfél okos étrend 3 vízben feltesszük főzni a fűszerekkel együtt, ha megfőtt 1 kk magas olajsav tartalmú olaj pl. A tésztát külön főzzük ki sós vízben, öblítsük és tálaláskor adjuk a leveshez.

Kínai kel leves: fél fej kínai kel, 1 sárgarépa, 1 fehérrépa, 1 kk gyömbér, 1 csipet szerecsendió, só, 1 kk magas olajsav tartalmú olaj pl.

Segitség, fogyni szeretnék, de hogy?

A zöldségeket összevágjuk, másfél liter fűszerezett vízben feltesszük főni a hozzávalókat, ha puhára főtt 1 kk magas olajsav tartalmú olaj pl. Zöldségleves rizssel: 20 dkg rizs, negyed fej kelkáposzta, fél fej hagyma, 3 sárgarépa, 1 zellergumó, pirospaprika, 1 kk magas olajsav tartalmú olaj pl. A rizshez képest tízszeres mennyiségű vízben feltesszük főni a darabolt, tisztított zöldségeket és egyéb hozzávalókat is hozzátesszük.

Puhára főzzük.

okos étrend 3 fogyókúra házipatika

Kapros kukoricaleves: 50 dkg fagyasztott kukorica, 1 sárgarépa, zabpehelyliszt a sűrítéshez, kapor, őrölt szerecsendió, ½ dl kókusztejszín, só. Sós vízben feltesszük főni a kukoricaszemeket, a sárgarépát, hozzáadjuk a fűszereket, ha puha, akkor a kókusztejszínben és kis vízben elkevert zabpehelyliszttel habarjuk.

Ha nem tudod megemészteni az egész kukoricaszemeket, akkor turmixold le és szűrd át a habarás előtt.

  • Okos étrend - 247onlinejatek.hu
  • Okos Életmód kihívás 3. heti étrend | Zöldház

Kapros zöldbabkrémleves: ½ kg zöldbab, 2 babérlevél, pirospaprika, 1 csokor vágott kapor, 2 ek vágott kapor, fél citrom leve, 1 ek tartósítószermentes mustár, ½ dl kókusztejszín, só. Sós vízben mindent fel teszünk főni kivéve a petrezselyem és a kapor felét és a kókusztejszínt, ha puha, akkor turmixoljuk, hozzátesszük a kókusztejszínt, tálalás előtt rászórjuk a friss kaprot és a petrezselymet. A rizs finom levesbetét lehet hozzá. Sárgaborsó-krémleves: 30 dkg sárgaborsó, 2 sárgarépa, 1 fehérrépa, 1 vöröshagyma, 3 gerezd fokhagyma, vagy a hagymák helyett hing, római kömény, cayenne bors, ½ dl kókusztejszín, só.

A fokhagymán és a okos étrend 3 kívül feltesszük sós vízben főni a hozzávalókat, a zöldségeket előtte megtisztítjuk és daraboljuk. Ha puha lett, akkor turmixoljuk és hozzáadjuk a tört fokhagymát vagy hinget és a kókusztejszínt.

Sárgarépa leves: 6 sárgarépa, 1 fej hagyma vagy hingek. A finomra vágott hagymát pirítsd le kevés olajon, add hozzá a zúzott fokhagymát és a gyömbért, majd ebbe az alapba forgasd bele az aprított zöldségeket. Öntsd fel vízzel, sózd ízlés szerint, és hagyd főni. Ha megpuhult a zöldség, botmixerrel pürésítsd a levest. Kicsit darabosabbra is hagyhatod, add hozzá a narancs reszelt héját és facsart levét. Friss chilivel, karikára vágott újhagymával és korianderlevelekkel érdemes kipróbálni.

Okos étrend 3. rész - HCLF a gyakorlatban | Zöldház

Tálalásnál nyomj bele lime-ot. Turmixok Naponta fogyassz el dl gyümölcsturmixot.

  • Hclf fogyás. Okos étrend 3. rész - HCLF a gyakorlatban | Zöldház
  • Okos étrend 3. rész - HCLF a gyakorlatban | Zöldház Hclf fogyás előtt és után

Hozzávalók általában: fagyasztott vagy friss gyümölcs, fűszerek, alacsony zsírtartalmú kókusztej, kis szőlőcukor, kis só. Hideg főételek Kenyérnek az első heti étrendben leírt recepteket is használhatod. Ha zsemlének sütöd meg, akkor jobb lesz a tésztája.

Mennyit lehet fogyni egy hónap alatt? - Fogyókúra | Femina

Cukkinikrémes gluténmentes szendvics: az újhagymát dinszteljük fél tk magas olajsav tartalmú olaj pl. A szendvicsre ezt tesszük alapnak, nyers zöldségeket halmozunk rá paradicsom paprika zöldhagyma retek és csírák.

  1. Szabadulj meg a feleslegtől az okos gén diétával! | Well&fit
  2. Okos étrend 3.
  3. Alultápláltságot jelent.
  4. Fogyás időben korlátozott etetés mellett A tanuláshoz ekkor is nagyon hasznos a Kalóriabázison rögzíteni egy-két hetet.
  5. Внезапно вибрация пола приобрела совершенно иной характер.
  6. Okos étrend 3. rész - HCLF a gyakorlatban | Zöldház, Hclf fogyás eredmények
  7. Голос его был очень слаб, но в нем не звучало и малой тревоги или страха, В тоне его, скорее, были любопытство и изумление, как если бы ему встретилось нечто столь удивительное, что теперь ему просто недосуг было откликаться на тревогу Олвина.

Paradicsomos szendvics: 2 szelet pirított barna gluténmentes kenyér közé tegyél nagyon érett felszeletelt paradicsomkarikákat ebben az időszakban az apróbb vagy nagyon sötétvörös paradicsomok megfelelnekegész friss bazsalikom leveleket, zöld leveles salátát, csírákat, Ha gazdagabban szeretnéd és nem vagy vegán, akkor egy-két szelet grillezett ordát tehetsz bele.

Vegán esetben citrommal, sóval, fokhagymával, mustárral, erős paprikakrémmel és római köménnyel ízesített turmixolt sós vízben főtt szárazbabot tehetsz rá alapnak.

Keresés űrlap

Kukoricapehely: natúr kukoricapehely lehetőleg bio minősítésű kókusztejjel, vízzel, fagyasztott vagy friss gyümölccsel gazdagítva. Zabpehely fahéjjal: bögrényi natúr puha zabpehely, 0,5 dl kókusztej, 3 dl víz, 1 tk szőlőcukor, késhegynyi fahéj, kis só, idén gyümölcs. A hozzávalókat a gyümölcsön kívül összekeverjük és egy estét a hűtőben tároljuk, majd gyümölccsel díszítjük. Ha szükséges öntünk hozzá még kevés tejet vagy vizet.

Csicseripástétomos szendvics: Kend meg a kenyeret humusszal, tegyél rá néhány friss salátalevelet és néhány érett paradicsom karikát, csírákat, újhagymát, retket és lenmagpelyhet. A babot botmixerrel pépesítjük, és hozzáadjuk a sót, a mustárt, a citromlevet, a szőlőcukrot és jól kikeverjük. Ezután az olajat folyamatos keverés mellett apránként hozzácsorgatjuk, vízzel állítjuk be a megfelelő állagot.

okos étrend 3 kalóriaszámláló diéta étrend

Reszelt citromhéj és kis fehérbor hozzáadása még pikánsabbá teheti. Babonézzel salátákat lehet készíteni, akár francia salátát, akár friss vagy főtt zöldségekből salátát, vagy tésztasalátát vagy pirított csirkemell salátát. Tésztasaláta: Főzz meg egy adag gluténmentes tésztát kb. Ízesítsd sóval-borssal, de egy kis tormával is ízesíthető. Babsaláta: g főtt vörösbab, néhány salátalevél, 1 db vajretek, 1 paprika, 1 csomag medvehagyma, 2 ek sűrített paradicsom, 1 kk tökmagolaj.

Ízlésünk szerint aprítjuk a zöldségeket, majd ráöntjük a babot és egy keveset a levéből is, ek sűrített paradicsomot és 1 kk tökmagolajat adunk hozzá.

13 dolog, ami az ex-vegánokat jellemzi

Lencsés muffin nagyon finom : g vörös vagy egyéb lencse száraz1 kis doboz sűrített paradicsom, nagy fej tisztított, darabolt vöröshagyma, 1 tisztított darabolt sárgarépa, 3 gerezd tisztított fokhagyma, 2 evőkanál lenmagpehely,1 nagyobb evőkanál mustár, 2 teáskanál sütőpor gluténmentesnem vegán esetben 1 db tojás egyébként elhagyjuksó, bors, babérlevél.

A lencsét beáztatjuk 2 óra bőven elégmajd okos étrend 3, borssal és babérlevéllel ízesített vízben pár perc alatt puhára főzzük, szűrjük, hagyjuk kihűlni. Összeturmixoljuk a hozzávalókat. Végül előmelegített sütőben ° C-on kb. Tálalhatjuk önmagában kisétkezésre, de akár fogyaszthatjuk saláta mellé vagy főzelékhez feltétként.

Meleg főételek Sült hagyma és édesburgonya kókusztejszínnel és tésztával: A szeletelt hagymát és a batátát sütőben megsütjük, kicsit megpirítjuk fontos, mert így lesz ízes.

Amikor elkészült, akkor kis kókusztejszínnel együtt zöldségaprítóban pürésítjük és egy pár perc alatt lassú tűzön összeforraljuk, fűszerezzük sóval, borsikafűvel, kaporral, őrölt mustármaggal, paprikával, csomborral ha van.

További cikkeink a témában

A batáta és a kókusztejszín édeskés mártást eredményez. Sós vízben főtt, öblített gluténmentes tésztával tálaljuk. Egészben sült karfiol vagy brokkoli: sós vízben megfőzzük, de nem teljesen puhára, majd forró sütőben megpirítjuk.

Fűszeres csicseriborsó 4 adag : 1 napos áztatás után g csicseriborsót puhára megfőzzük só, babér levél, fahéj, kardamom hozzáadásával. A borsóról leöntjük a vizet és összekeverjük a pirított zöldséggel.

okos étrend 3 divatos fogyókúrák és veszélyeik

Diónugátos zabkása 2 adag : 6 ek. A diót mozsárban megtörjük a karobbal, fogyás életmódváltással szőlőcukorral és egy kis vízzel, majd a kész nugátkrémet a megfőtt kására rakjuk. Finomfőzelék: 50 dkg zöldborsó, két fej karalábé, egy szál fehérrépa, 3 szál sárgarépa, fél zeller, kókusztej, zabpehelyliszt, só, 1 kk szőlőcukor. Grillezett ordával kínálhatjuk. Paprikás padlizsános tészta: 25 dkg gluténmentes spagetti, 1 közepes padlizsán, 2 db paprika, egy fej vöröshagyma vagy hing5 gerezd fokhagyma, petrezselyem, bazsalikom, 1 kk magas okos étrend 3 tartalmú olaj pl.

A spagettit sós vízben kifőzzük, majd leöblítjük. Közben a mártáshoz a padlizsánt és a többi zöldséget megtisztítjuk kerámia késsel lehetőleg, mert a padlizsán megbarnuldaraboljuk, 1 kk olajon megpároljuk, sózzuk, fűszerezzük, majd turmixoljuk, a kifőtt tésztára tesszük ronda, okos étrend 3 finom.

Zöldséges rizsfelfújt: 2 db sárgarépa, 1 genix fogyókúra vélemények, egy nagyobb fej brokkoli fagyasztott is lehet ha láthatóan nem teljesen friss10 dkg zöldborsó, 30 dkg rizs, római kömény, bazsalikom, pirospaprika, borsikafű, tengeri só, 1 kk kókuszzsír. A rizst háromszoros mennyiségű sós vízben kásásra főzzük ha kell vízzel kipótoljuk még főzés közben, de a végén legyen nagyon sűrű, kevergetni kella brokkolit a borsóval és sóval együtt megpároljuk kis vízen, egy másik edényben a répát és póréhagymát pároljuk meg a fűszerekkel.

Egy tűz álló tálat a kókuszzsírral kikenünk, alulra vékony réteg rizs kerül, rátesszük a borsót, a többi hozzávalót ezután összekeverjük és a tetejére tesszük, majd pirosra sütjük a sütőben közepes fokozaton.

A tanuláshoz ekkor is nagyon hasznos a Kalóriabázison rögzíteni egy-két hetet.

Káposztás puliszka: 25 dkg kukoricadara, 1 fej káposzta, 1 fej hagyma, őrölt kömény, borsikafű, petrezselyem, só, ½ ek magas olajsav tartalmú olaj pl. Az elkészült káposztát a puliszkára halmozzuk.

Pin on egészséges táplálkozás

Babos paprikás egytálétel: 30 dkg áztatott nagy szemű bab, 2 vöröshagyma, sós pirospaprikakrém, 1 kk őrölt koriander, borsikafű, 1 ek magas olajsav tartalmú olaj pl.

A babot sós vízben megfőzzük, az olajon megpirítjuk a hagymát, megfűszerezzük beletesszük a paprikakrémet, hozzáadjuk a puhára főtt babot és annyi levet, okos étrend 3 szaftja legyen. Húst fogyasztók darált csirkemellel gazdagíthatják. Rizses egytálétel padlizsánnal: 50 dkg barna rizs, 1 nagy padlizsán, 1 kis fej hagyma, 2 dkg mandula, 1 ek mák, őrölt kömény, kurkuma, őrölt fahéj, 1 kk magas olajsav tartalmú olaj pl.

A barna rizs egy napos áztatás után feltesszük sós vízben főni, a padlizsánt daraboljuk, a felkockázott hagymát olajon megpirítjuk, hozzáadjuk a fűszereket, majd a padlizsánt, majd hozzákeverjük az elkészült puha barna rizst, a hámozott mandulát és a mákot ledaráljuk és hozzákeverjük a rizshez előtte napon darálom le és keverem be egy kis vízzel.

Hét végi összegzés A hét utolsó napján végezd el az első felkészülési nap méréseitígy láthatod, hogy mennyit haladtál, illetve azt, okos étrend 3 kell-e módosítanod bármit.