Lúgos étrend táblázat


st36 fogyókúrás refluxtól fogyás

Lúgosító és savasító ételek listája Lúgosító és savasító ételek listája A tavasz kiváló időszak szervezetünk lúgosítására. Egy lúgos étrend táblázat végrehajtott lúgosítással testünk és bőrünk is megszépül, felesleges kilóktól, narancsbőrtől is megszabadulhatunk.

A világ 10 toplistás lúgosító étele

Fittebbé, energikusabbá válhatunk általa. Számos készítmény közül választhatunk, ám ezeket érdemes megfelelő diétával is megtámogatnunk.

fogyókúrás tapasz gyakori kérdések fogyokuras termekek

Lúgosító kúránk ideje alatt azokat az élelmiszereket érdemes előnyben részesítenünk, amelyek segítik szervezetünk lúgosítását. Ám később sem árt számunkra, ha tudjuk, melyek a lúgosító és melyek a savasító hatással bíró élelmiszerek, vagyis melyek azok, amelyeket a későbbiek folyamán is érdemes kerülnünk, vagy legalább fogyasztásukat célszerű csökkentenünk, illetve melyek azok, amelyekből viszont többet kellene beillesztenünk a mindennapi étrendünkbe.

Kiváló példa erre a citrom, hiszen ez egy savas gyümölcs és a gyomorban még savasít is, ám tovább haladva az emésztés után már lúgosító hatású lesz, ezért a lúgosító ételek közé tartozik.

gyors fogyási módszerek fogyis turmixok

Ettől függetlenül itt megjegyeznénk, hogy gyomorfekélyeseknek -éppen a gyomorban még savasító hatása miatt,- lúgosító kúrára mégsem javasoljuk! Lúgosító elektronokban gazdag ételek 1. Nagyon lúgosít: szójalecitin, szójabab, lúgos víz, Himalaya só, tökmag, kelkáposzta, petrezselyem, uborka, fűfélék, csírák, szójacsíra, gyermekláncfű, tengeri zöldség 2.

étrend futáshoz fogyás applikáció

Közepesen lúgosít: limabab, száraz fehérbab, szójagranulátum, pirospaprika, fokhagyma, hagyma, gyömbér, cayenne bors, chili, cékla, zeller, retek, paradicsom, paprika, saláta, brokkoli, zöldbab, káposzta, zeller, sóska, spenót, fokhagyma, hagyma, avokádó 3. Enyhén lúgosít: lencse, szójaliszt, tofu, friss fogyás kerékpározással, olívaolaj, lenmagolaj, ligetszépe olaj, kókuszolaj, avokádó olaj, borágó olaj, tőkehalmájolaj, tengeri halak olaja, meggy, citrom, grapefruit, lime, kókusz, zöld banán, hajdina, tönkölybúza, quinoa, kecsketej, mandula, fehér- és sárgarépa, torma, sárgarépa, szezámmag, édeskömény, római kömény, stevia, cikória, karfiol, karalábé, zöldborsó, snidling, póréhagyma, kelbimbó, spárga, cukkini, articsóka, rebarbara, vízitorma Savasító protonokban gazdag ételek 1.

cambridge-diétát sd36 fogyás vélemény

Nagyon savasít: alkohol, szeszes italok, kávé, fekete tea, édesített gyümölcslevek, mustár, ecet, élesztő, lekvárok, kakaó, maláta, karob, szójaszósz, rizsszirup, nátrium-glutamát ízfokozócukrozott aszalt gyümölcsök, kukorica, árpa, rozs, zabkorpa, disznóhús, borjúhús, marhahús, csirkehús, tojás, kagylók, sajt, túró, joghurt, tejsavó, fagylalt, kazein, szójasajt, kecskesajt, földimogyoró, pisztácia, kesudió, burgonya, mesterséges édesítők, fehér lúgos étrend táblázat, kukoricaszirup, melasz, fruktóz, juharszirup, méz, nádszirup, malátaszirup, barnarizs-szirup, gombák 2.

Közepesen savasít: dió, tengeri halak, búza, zab, fehér rizs, barna rizs, vadrizs, fehér kenyér, rozs kenyér, korpás kenyér, teljes kiőrlésű kenyér, péksütemények, kekszek, őszi- és sárgabarack, görögdinnye, körte, szőlő, alma, eper, málna, ribizli, diéta 3, friss füge, áfonya, egres, banán, narancs, mandarin, mangó, ananász, papaya, guajáva, datolyaszilva, margarin, vaj, kukoricaolaj, ghí, asztali só, ketchup, majonéz, vanília, szerecsendió, friss gyümölcslé 3.

olcsó fogyókúra étrend étvágycsökkentés házilag

Enyhén savasít: csicseriborsó, vesebab vörösfekete bab, búzahús szejtáncurry por, napraforgó olaj, szőlőmag olaj, szilva, cseresznye, fekete ribizli, nektarin, sárgadinnye, friss datolya, köles, amaránt, édesvízi halak húsa tej, tejszín, tejföl, szójatej, rizstej, mogyoró, brazil vagy paradió, pekándió, napraforgómag, lenmag Listánk alapjául Dr. Robert O. Young az Új Biológia elméletének megalkotója iránymutatásai szolgáltak.