Leptin diéta étrend


Leptin diéta a fogyás új kulcsa

Tihanyi László A szervezetben található egy különös hormonszerű anyag, amit leptinnek nevezünk. Jól tudjuk, hogy az étkezéseinket össze kell hangolni a nappali fény mennyiségével.

leptin diéta étrend

Világosban kell elfogyasztanunk az ételeinket, sötétben már ne leptin diéta étrend. A leptin szintje leptin diéta étrend agyunkat testméretünk valódi voltáról, szabályozza a jóllakottság, illetve az éhség időtartamát és intenzitását.

  • Green barley plus vélemények
  • A leptin diéta | Egészséges fogyás | 247onlinejatek.hu
  • Éhezés és elhízás, leptin és magnézium | Fogyás, zsírégetés | dr. Tihanyi
  • 1700 kalóriás étrend
  • Éhezés és elhízás, leptin és magnézium Dr.
  • Gyakori tévhit a fogyni vágyók körében, hogy az éhséget az akaraterejüket használva kellene legyőzniük.
  • Jel a zsírbontó rendszereknek a zsír felhasználására Önszabályozó folyamat volna
  • Hasból fogyás

A leptin szint erősen követi a napon belüli ritmust cirkadián ritmus. Reggel a legalacsonyabb a szintje, majd fokozatosan nő és a maximumát az éjszaka közepén éri el. Nem mindegy, hogy mikor és mit eszünk, mert ételeink különböző mértékben hatnak a leptin szintre.

leptin diéta étrend

A zsírfogyasztás a leptin szintre nincs hatással, ezért a reggeli és a délelőtti órákban fogyaszthatunk bátran zsírosabb ételeket. A szénhidrátok a leptin szintre nagyon erőteljesen hatnak. Szénhidrát fogyasztást követően óra időtartamon belül nagyon jelentős leptin szint emelkedés igazolható. Következésképpen a szénhidrátokat célszerű a napnyugta környékén fogyasztani, míg a zsírokat és a fehérjéket a reggelivel és az ebéddel fogyasszuk el.

A napon belüli cirkadián ritmus hormonális működésünket erősen meghatározza.

A Leptin diéta 5 szabálya

A napfény hormonja a D3 vitamin hiszen természetes körülmények közt csak a napfényben tud termelődnitehát aki D3 vitamint szed, az mindig a reggeli órákban vegye be ezt a vitamint és soha ne délután. Ha a napfény hormonja a D3 vitamin, akkor az éjszaka hormonja a melatonin. Alvás közben termelődik és csúcspontja éjjel 2 óra körül van.

leptin diéta étrend

A melatonin felelős a nyugodt, békés alvásért. Ezen felül elősegíti az izomzat növekedését tehát az edzés éjszakai pihenés nélkül mit sem ér és az immunrendszer működését is támogatja. E mellett csökkenti a magas vérnyomást, véd a 2-es típusú cukorbetegség kialakulásával szemben.

A leptin diéta

Tumorsejt ölő hatása is van. A modern medicina ezt a sokrétű hatást ki is használja.

Még a magnéziumról is bebizonyosodott, hogy izomlazító, vérnyomás csökkentő, szívritmus szabályzó hatása estefelé fogyasztva sokkal jobban érvényesül, mint a reggeli órákban. Tetszett a cikkünk? Ajánlja ismerőseinek!