Hormon helyreállító diéta, Ezek az ételek segítenek egyensúlyban tartani a hormonjaid


Táplálékkiegészítők, melyek segíthetnek

Szerencsére van egy módja annak, hogy hormonműködésedet visszaterelhesd a helyes útra. Íme néhány egyszerű javaslat, mint kell tenned az egészségedért, és a kilóktól való megszabadulásért. Aludj hűvös szobában A 21 foknál magasabb hőmérsékletnél történő alvás megakadályozza a szervezetet abban, hogy természetes módon hűtse magát, és ez gátolja a melatonin felszabadulását.

hormon helyreállító diéta

A melatonin egy mindennél fontosabb öregedésgátló hormon, mely a szervezetben éjjel szabadul fel a teljes sötétség hatására. A melatonin viszont csökkenti a test hőmérsékletét. Ez a csökkenés okozza a szervezetben az emberi növekedési hormon felszabadulását, amely egy újabb kritikus öregedésgátló hormon.

hormon helyreállító diéta

Mindkét hormon azon dolgozik, hogy fiatalabbnak érezzük hormon helyreállító diéta, és úgy is nézzünk ki. A nem kiegyensúlyozott alvás hatására a szervezetet kevesebb leptin nevű hormont termel, mely felelős az étvágy és súlygyarapodás kontrollállására.

Annak érdekében, hogy helyreállítsd a hormonszintedet, nyisd ki az ablakot és próbálj meg a szokásosnál egy kicsit alacsonyabb hőmérsékleten aludni. A kutatások szerint az alacsonyabb alvási hőmérséklet fokozza az anyagcserét. Az sem mindegy, mennyit alszol!

hormon helyreállító diéta

A legújabb kutatások rendkívül érdekes összefüggést fedeztek fel az alvás és az elhízás között: ezek szerint az elégtelen mennyiségű alvás az agyban változásokat eredményez, ami pedig a hormonok elválasztásának abnormális megváltozásához vezet, mely közrejátszik jó néhány egészségügyi probléma, például hormon helyreállító diéta egész napos álmosság, a gyors hangulatingadozás, a depresszió, a nagyobb éhségérzet kialakulásában, ami pedig újabb alvászavarokat okoz, és így bezárul az ördögi kör.

A kutatás szerint a normál súlyú emberek naponta átlagosan 16 perccel alszanak többet, mint a túlsúlyosak.

hormon helyreállító diéta

Ez pedig azt jelenti, hogy az egy éjszakára jutó alvásidő akár perccel való megnyújtása segíthet a súlyfeleslegtől való megszabadulásban! Ne kezdj őrült fogyókúrába!

10 természetes mód a hormonegyensúly eléréséhez

Bár hirtelen gyors fogyás varázsa csábító lehet, mégis óvakodj ettől! A kalóriabevitel hirtelen lecsökkenése is okozhatja a pajzsmirigy hormon szintjének csökkenését, ami lelassítja az anyagcserét.

  • Stern Ágnes Az endokrin rendszer által termelt hormonok az egész test működésére hatással vannak.
  • Hasból szeretnék fogyni
  • Peak étrend nőknek
  • Melyik a legjobb hormon-kiegyensúlyozó étrend? A végleges rangsor
  • Ételek, amik egyensúlyba hozzák a hormonháztartást | 247onlinejatek.hu

Csökkentsd a koffeint! Próbálj meg kevesebbet kávézni. A koffein ugyan felpörget, de a kortizol, a stresszért felelős hormon termelődését is megnöveli.

Kapcsolódó cikkek

Tehát, minél több koffeint fogyasztasz, annál feszültebb, ingerlékenyebb leszel, nem fogysz, talán még hízol is. Egy kutatás ugyanis, amelyet nők körében végeztek megállapította, hogy a stressz hátráltatja a fogyást.

hormon helyreállító diéta

Hatására a szervezet lassabban égeti a kalóriákat, így olyan ételektől is hízhatunk, amelyektől nyugodt állapotban nem változna a súlyunk. Pörgesd diéta 1 hetes az edzést mozgást!

Ha fokozod az edzésed mozgásod mennyiségét, azzal fokozod szervezetedben az endorfinok termelődését. Ezek a hormonok kellenek a jó hangulathoz, a megfelelő immunrendszerhez és az anyagcseréd felgyorsításához.