Hogy fogyjak combból, Fogyás combról - tudd meg az igazságot


hogyan fogyj le 2 hét alatt

Ezekkel a gyakorlatokkal könnyen faraghatsz a combod körfogatából, ráadásul az edzéstempódtól függően rengeteg kalóriát is elégethetsz velük. Ha minden gyakorlatot egy-egy percig végzel, és közben ugyanennyi szünetet tartasz, heti négy alkalommal negyed óra edzéssel már két hét alatt is sokat karcsúsíthatsz a combjaidon, és javíthatod a bőröd tónusát is. Ehhez semmilyen felszerelésre vagy felkészülésre nem lesz szükséged, csak egy kis laza bemelegítésre és egy nem csúszós talpú cipőre, hogy megelőzd a sérüléseket.

fogyókúrás zselé

A combra történő edzés során a legegyszerűbb alapgyakorlat a kitörés, melyet végezhetsz előrefele lábanként egy-egy percig vagy hogy fogyjak combból lábbal két percig. Figyelj rá, hogy az elől lévő térded nagyjából derékszöget zárjon be.

ketózis diéta mintaétrend

A támaszban egy kicsit rugózhatsz is, vagy kipróbálhatod a hátrafele kitörést - amikor a nyújtott láb indítja a mozdulatot - ha egy kis változatosságot szeretnél vinni a tornába. Ne csak a combodat karcsúsítsd Ha végeztél a combjaid és a feneked formálásával, akkor próbáld ki ezeket a hasizomgyakorlatokat is, melyek a hasi zsírpárnákkal szemben veszik fel hatékonyan a küzdelmet.

fogyás nem evéssel