Gyors fogyás combból


Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

Tweet Számtalan esetben olyan célzott és gyors zsírégetéstszeretnének elérni a fogyni vágyók, amik a legkényesebb területekrõl tüntetikel a kellemetlen zsírpárnákat. Ez azonban legtöbbször kudarchoz vezet, mert az olyan érzékeny testrészek megmozgatása és hatékony edzése, mint a fenék vagy a comb, szinte lehetetlen — vagy legalábbis nagyon nehéz és kellõ kitartást,valamint türelmet igényel.

gyors fogyás combból éhezéssel fogyni

A szinte lehetetlen azonban egyben azt gyors fogyás combból jelenti,hogy meg lehet ugrani ezt a feladatot, de ahhoz valóban kitartóan kelldolgozni, és el kell sajátítani azokat a gyakorlatokat, amik valóban segíteneka karcsúbb combok és a feszesebb fenékforma elérésében. Remek és egészen egyszerű gyakorlat a lépcsőzés, amiegyszerre edzi a combokat és a feneket is.

gyors fogyás combból fogyas hasrol es combrol

A laikusok azt hiszik, hogy afitnesz égeti a legtöbb energiát, azonban az igazság az, hogy a lépcsõzés isképes legalább annyi kalóriát elégetni hasonló idõtáv alatt. A hatás érdekébenszükséges betartani néhány szabályt.

Combra, fenékre hízol inkább? Miért nehéz fogyni a combról?

Legyen a gyakorlás rendszeres és intenzív,használjunk hozzá lépcsõ helyett step padot vagy sámlit, aminek a segítségévelúgy tehetünk, mintha a szoba közepén másznánk meg a tízedik emeletet. Népszerű és bevált comb és fenékformáló gyakorlat a guggolás.

gyors fogyás combból regenoros fogyás

Viszont ez csak abban az esetben igaz, ha helyesen végezzük el agyakorlatot. A guggolás valóban segíthet karcsúsítani a combot, és valóbanlátványos eredményekre képes, és gyors fogyás combból csökkenthetõ általa a comb kerülete,azonban meg kell tanulni, hogyan kell a gyakorlatot valóban jól kivitelezni. Agyakorlat hasznos kivitelezéséhez idõre van szükség, szépen lassan kell guggolnunkle és fel.

További cikkeink a témában

Az alapállás a csípõszéles terpesz, a guggolás pedig úgy nézzen ki,mintha egy székre akarnánk leülni a hátunk mögött. A gyakorlat közben ahasunkat megfeszítjük, a hátunk pedig végig egyenes marad.

  • Ezekkel a gyakorlatokkal könnyen faraghatsz a combod körfogatából, ráadásul az edzéstempódtól függően rengeteg kalóriát is elégethetsz velük.
  • 1 hónapos étrend
  • Tweet Fogyni soha nem egyszerű dolog, de míg a hastájékon lerakódott zsírt könnyebb elégetni az egészséges táplálkozás és a rendszeres mozgás segítségével, addig a combon lévő zsírrétegtől sokkal nehezebb megszabadulni.

A helyes kivitelezésmegtanulása után már súlyokkal is nehezíthetjük, és még hatékonyabbá tehetjük agyakorlatot. Hasonlóan jó és hasznos gyakorlat a földön fekvésből csípőemelés. Ez a ideális heti fogyás segít a combokat és feneket megdolgoztatni, de ekét kényes testrész mellett bekapcsolódik a munkába a derék is.

15 PERCES ZSÍRÉGETŐ EDZÉS / ESZKÖZÖK NÉLKÜL / KOLOSZÁR ENIKŐ

Azalaphelyzetben a hátunkon fekszünk, karunk a testünk mellett, lábaink térdbenhajlítva és felhúzva, csípõszéles terpeszben és talpunk a földön. A következõmozdulat a csípõ billentése és a fenekünk magasba emelése, úgy hogy végigfeszesen tartjuk a popsinkat és a combjainkat, és a mozgásunk lassú éskoncentrált, hogy valóban lehetõsége legyen az izmainknak dolgozni, és acombjainknak karcsúsodni.

Remek combformáló egy igen egyszerű és hétköznapinak nevezhetõ sport, ez pedig a bringázás.

Edd magad karcsúra! Csúcsminőségű fogások a Te anyagcseretípusodra szabva: Megújult a Metodic Food

Ha jól belegondolunk, hogy milyenmozgást végez a lábunk a pedálokon, ez talán nem is olyan meglepõ. A karcsú ésvékony combokhoz bátran pattanjunk fel a kétkerekûre és tekerjünk intenzívenpár kilométert. A biciklizés azért sem elhanyagolható mozgásforma, mert hatékonysegítséget jelent a narancsbõr elleni küzdelemben, miközben formálja a fenék ésa lábak izmait, hozzájárul a jó egyensúlyhoz és az edzett állóképességhez.

gyors fogyás combból bélgyulladásos diéta

Abiciklizés mindenki számára elérhetõ, és rosszabb idõjárási körülmények közöttremek alternatívát jelent a szobabicikli használata.