Fogyás változókorban


Sokak számára lehetetlen küldetésnek tűnhet a fogyás a változókor alatt és a változókor után.

Így kell fogyni változó korban! Caroline Apovian brit dietetikus szerint az a legnagyobb gond, hogy a változó korú hölgyek ugyanúgy szeretnék leadni a kilókat, mint ahogy huszonéves korukban tették.

fogyás változókorban

Az önámítókon nem lehet segíteni, de a szakember állítja, hogy aki elfogadja, hogy ilyenkor bizony már alkalmazkodni kell a hormonok játékszabályaihoz és követi az útmutatását, az kilótól szabadulhat meg mindössze 30 nap leforgása alatt. Sikeres fogyás változó korban Alap élelmiszerek fontossága! Ha a fogyókúrád mellett nem fogyasztasz elegendő proteint, szénhidrátot és sok rostot, akkor annak negatív kihatása lehet az anyagcseréjére.

fogyás változókorban

Sőt, akár hízáshoz is vezethet, ha nem fogyasztasz elegendő zöldséget, gyümölcsöt és teljes kiőrlésű termékeket. Ne csak egyféle fehérjét fogyassz!

Olyan fehérjéket is kell fogyasztani, amelyek elősegítik a nyugalmas alvást, például cholecystokinint, gherlint és peptid tyrosine-tyrosine-t, de a csodaszernek tartott L-Triptofán is nagyban segíthet, hogy nőjön az alváshoz szükséges melatonin mennyisége.

fogyás változókorban

Ezeket a szárnyas húsokban, a vörös húsban, a halban, a tojásban, az alacsony zsírtartalmú joghurtban és fogyás változókorban lehet megtalálni, illetve a tehéntejben. Már nem kell annyi kalória! A vitalizáló italok és levesek, továbbá a korral dacoló diétában található teljes értékű élelmiszerek megelégedéssel is eltölthetnek és segítenek abban, hogy ne gyötörjön csillapíthatatlan étvágy.

fogyás változókorban

Pihenj eleget! Elegendő időt kell alvásra fordítani, mert aki nem tudja rendesen kipihenni magát, annál megszakadhat az izmok természetesen felépülési folyamata.

fogyás változókorban

Ez izomvesztéshez fogyás változókorban ezzel párhuzamosan hízáshoz vezethet. Arról nem is beszélve, hogy az étvágyat generáló hormonok alvás közben szabályozódnak.

fogyás változókorban

Ügyelj arra, hogy sosem legyen 20 Celsius foknál melegebb a hálószobádban. Még nincs vége! Figyelmesen olvasd végig a listát, mert tele van hasznos információkkal! A cikk a következő oldalon folytatódik:.

5 étel, ami növeli az ösztrogénszintedet változókorban - Almapapi Életmód 50+