Fogyás beindulása. Lassú, tartós fogyás: meg fogsz lepődni, mit javasolt az edzőm!


Szerző: Ripost 1.

fogyás beindulása fogyás lélektana

Válassz olyan ételeket, amelyek energiát adnak! Az edzéshez, de még a szimpla, mindennapi teendőkhöz is energiára van szüksége a testednek.

Twitter Pinterest Itt az új év, és a legtöbben szeretnének a lehető legjobb formába lendülni, és leadni pár fölösleges kiló! A legnagyobb baj, hogy mindenki a lehető legrövidebb idő alatt szeretné ezt elérni, ami persze soha nem tartós, és jön az ördögi kör és a jojóeffektus. De akkor nézzük is meg, mik befolyásolják, hogy mennyi idő alatt tudod leadni a pluszkilókat! Mennyit akarsz kell leadnod? Aki kifejezetten nagy súlyfelesleggel vág neki az útnak, az arányaiban gyorsabban dobja le, mint mondjuk, aki csak 5-tel.

Az egyszerű, finomított szénhidrátok feldobnak, de elfogyasztásuk után nem sokkal leesik a vércukorszinted, és máris újra éhes leszel.

Válassz inkább olyan ételeket, amelyek hosszabb távon is ellátják energiával a testedet, például sovány fehérjéket vagy egészséges zsírokat.

fogyás beindulása májtisztító étrend

Töltsd fel magad rostokkal! Naponta legalább 20 gramm rostot fogyassz el teljes kiőrlésű gabona, zöldség és gyümölcs formájában. Egy kutatás szerint minden plusz gramm rost, amit naponta elfogyasztasz, fél kilóval csökkenti a testsúlyodat hosszú távon.

fogyás beindulása felkar fogyás

A kalcium is segít! A tejtermékekben levő kalcium nemcsak a csontjaidat erősíti, hanem a fogyásban is segít.

Nagyon frusztráló azt tapasztalni, hogy az étrendi változtatások és akár ezen felül a rendszeres mozgás beiktatása mellett sem kezd a mérleg egyre kisebb számokat mutatni. Ez azonban még nem ok a kétségbeesésre é feladásra. Akár az is előfordulhat, hogy az első hetekben leadtál néhány kilót, később stagnál a súlyod, vagy éppen el sem kezdődött a fogyás.

Törekedj napi három adag kalciumban és D-vitaminban gazdag tejtermék elfogyasztására, és legyél minél többet a szabadban, hogy télen is hozzájuss egy kis D-vitaminhoz a napsütésből. Figyelj a zsírokra!

fogyás beindulása gyors fogyás lábról

Az egészséges zsírsavak, például az egyszeresen telítetlen és az omega-3 zsírsavak egyrészt védik a szív egészségét, másrészt pedig sokáig eltelítenek, így segítenek a felesleges kilók leadásában.

Egyél elegendő fehérjét! Napi három adag fehérjével nem lesz gondod a fogyással.

Június Lassú, tartós fogyás: meg fogsz lepődni, mit javasolt az edzőm! Számtalan sikertelen villámdiéta, gyors fogyás és még gyorsabb visszahízás után elhatároztam, hogy megfejtem a lassú, tartós fogyás titkát.

A legjobb, ha valamilyen fehérjedús reggelivel kezded a napot, így garantált, hogy délig ne legyél éhes. Igyál eleget! Gyakran összekeverjük az éhséget a szomjúsággal: ha elég vizet iszol, máris megszabadulhatsz az éhségérzetnek hitt érzések egy részétől, és egyszerűen kevesebbet fogsz enni.

Persze arra vigyázz, hogy ne cukros üdítőket, hanem tiszta vizet fogyassz, ezzel segítheted legjobban a szervezeted működését. Hogy kell arcból fogyni meg a zöld teát! A zöld tea antioxidáns-tartalma különösen a hasi zsír eltávolításában támogatja a szervezetedet.

fogyás beindulása zöld kávé fogyás vélemények

Napi három pohár hideg vagy meleg fogyás beindulása tea valóságos csodaszer a fogyni vágyók számára, különösen, ha még fogyás beindulása kis citromot is teszel bele.