Fogyni vágyó. Minden fogyni vágyó erről a diétáról álmodik


Sokan arra fókuszálnak, hogy mit nem ehetnek a diéta alatt: cukrot, kenyeret, alkoholt, édességet. Ettől eleve megfosztva érzik magukat, ami hosszú távon túlevéshez és a céljaik, az erőfeszítéseik szabotálásához vezethet.

Mit ajánljunk fogyni vágyóknak?

Ha egész ételcsoportokat teljesen kizársz, az nem vezet fenntartható fogyáshoz — kivéve persze, ha ételérzékenység vagy más orvosi utasítás miatt kénytelennek bizonyulsz erre. Ha ez a dominancia megvan, kis mennyiségben szinte bármi más is belefér.

  1. Heti 2 kg fogyás
  2. Van remény a könnyebben fogyni vágyók számára | 247onlinejatek.hu
  3. Mit ajánljunk fogyni vágyóknak? - Dr. Chen Patika - Természetesen egészség
  4. Menu Menu Mit ajánljunk fogyni vágyóknak?
  5. Mik a fogyni vágyók legnagyobb hibái!
  6. Ketodex diéta
  7. Kell ez a fogyókúra előzetes

Hosszabb távon túl keveset eszel! Az egyik leggyakoribb fogyni vágyó. Nem csak hogy folyton éhes leszel tőle, de le is lassul tőle az anyagcseréd, ami szinte ellehetetleníti a fogyást.

fogyni vágyó

Egyszerűen nem érdemes kevesebb kalóriát bevinni annál, amennyit a nyugalmi anyagcsereszinted alatt elégetsz. Ez egy átlagos nő esetében — kalória. Ha ez alatt van a napi energiabeviteled, a tested éhezés üzemmódba kapcsol, amitől az anyagcsere-lassulás mellett izmot veszíthetsz és ha abbahagyod a diétát, azonnal még többet is hízol, mint amennyit ettől fogytál.

Túl kevés táplálékot viszel be napközben és túl sokat este! Sok nő egész nap önmérsékletet gyakorol, aztán este ráveti magát fogyni vágyó hűtőszekrényre. Nem csoda: az egész napos éhezés túlevéshez vezet. Inkább egyenletesen oszlasd el a kalóriabevitelt; a farkaséhség semmi jóra nem vezet, és az sem egészséges, ha az egész napi kalóriaadagodat egy étkezés alatt viszed be.

Kerülöd az egészséges zsírokat!

fogyni vágyó

Csak éhesebb leszel tőle, míg az egészséges zsírok — az avokádó, a halak, az olívaolaj, a magvak tartalmaznak ilyeneket — hosszú távon laktatóak. Általában napi gramm zsír bevitelét szokták ajánlani a leghatekonyabb fogyas. Telezsúfolod a spájzodat diétás kajákkal!

fogyni vágyó

Zsírszegény, cukormentes, kalóriaszegény, diétás? Ha ilyen feliratokat látsz a termékeken, ne örülj rögtön — ezek önmagukban még nem teszik az árut egészségessé. Ha kevesebb kalória van bennük, az gyakran azt jelenti, hogy mesterséges tartósítószereket, sót és — az ízfokozás érdekében — cukrokat tartalmaznak. Ráadásul nem elég laktatók, ami hosszútávon megint csak keresztbe tehet a fogyás fogyni vágyó terveidnek.

Minden fogyni vágyó erről a diétáról álmodik | Nosalty

Egyél inkább teljes értékű ételeket: gyümölcsöt, zöldséget, teljes kiőrlésű gabonát, hüvelyeseket, magvakat. Nem fenntartható étrendet követsz! A drasztikus kalóriamegvonás és a szigorú diétás szabályok általában nem fenntarthatók hosszú távon.

Hogyan lehet öt sportágban egyszerre a topon lenni?

Ezért csak éppen hogy valamivel kevesebb kalóriát vigyél be, mint amennyire egy nap szükséged lenne. Ezt a hibát főleg azok követik el, akik beparáznak egy közelgő nagy eseménytől, amilyen az osztálytalálkozó vagy egy esküvő.

fogyni vágyó

Ilyenkor sokan kezdenek drasztikus fogyókúrázásba. De néhány hét alatt, varázsütésre senkinek sem alakul át a teste. Ez nem jelenti azt, hogy nem érhetsz el bármit, amit szeretnél, csak tűzz ki reális célokat. Semmi sem megy egyik pillanatról a másikra. Csak az edzésre koncentrálsz!

Ezek is érdekelhetnek

A sport az egyik legfontosabb tényező, ha fogyásról van szó, és fogyni vágyó még számtalan jótékony hatása van. De a rendszeres sporttól önmagában még nem várhatod a fogyást.

Sajnos a zsírégetés kérdése a konyhában dől el; az edzéssel járó izomépítés azonban nagyban hozzájárul az eredményhez, tehát egyiket sem érdemes elhanyagolni. Nem hagysz magadnak elég időt a pihenésre!

Top receptek

Ha minden nap edzel, a testednek nem lesz ideje regenerálódni, és állandóan stressznek, terhelésnek lesz kitéve, amire a mindennapok stresszfaktorai csak rátesznek még néhány lapáttal. Márpedig a stressz köztudottan hizlal. Heti napot érdemes pihenni, és ezeken a napokon, ha lehet, kicsit lazábbra is venni a figurát. A meditáció, az elmúlt napokra való reflektálás és a kedvenc szabadidős tevékenységek gyakorlása mind-mind remek ötlet ilyenkor.