1200 kalóriás fogyókúra. Nem az éhezésről szól


fogyókúra vacsora elhagyásával anyagcsere diéta

A sikeres fogyókúra egyik kulcsa a kalóriadeficit, azaz kevesebb kalóriát kell bevinned, mint amennyit a szervezeted a létfenntartáshoz és a mozgáshoz napi szinten felhasznál. Ez korántsem jelenti azt, hogy koplalnod kéne, mi több: ahogy a túlzottan sok kalória akadályozhatja a fogyás sikerességét, a túl kevés sem vezet eredményre, így ne csodálkozz, ha a leadott pluszkilók egy idő után újra visszakúsznak.

Egy felnőtt, normál aktivitású nő napi kalóriaégetése kcal körül mozog.

SZUPERTITKOS RECEPT A FOGYÁSHOZ, SZÁLKÁSÍTÁSHOZ #1 / HATALMAS ADAG, KEVÉS KALÓRIA!

Ha fogyni szeretnél, ajánlott ehhez képest zal csökkenteni a bevitelt, ami heti egyenletes, nagyjából fél kiló zsírvesztést eredményez majd.

Ahhoz, hogy pontosan mennyi kalória kell neked a fogyáshoz, ide kattintva találsz segítséget.

  • Hatályos:
  • Léböjt fogyás gyakori

Mitől függ, hogy kinek hány kalóriára van szüksége? Az első lépés, hogy felmérd, mennyi az alapanyagcseréd energiaszükséglete, de az, hogy kinek hány kalóriára van szüksége a fogyáshoz, függ a 1200 kalóriás fogyókúra, kortól, testsúlytól, kilók számától, a fizikai aktivitási szintjétől és a munkavégzés jellegétől. Ha extra túlsúlytól szabadulnál meg, az alapanyagcseréd is magasabb lesz, ezáltal magasabb energiabevitelre lesz szükséged, így az kalóriás étrendet nem fogod tudni hosszú távon követni.

kapszula fogyáshoz leghatásosabb fogyókúra tabletta

Konkrét példával szemléltetve: egy 35 éves, centiméteres, kilós hölgy esetében a napi energiabevitel-ajánlás közel kcal, ezért nála nem lehet drasztikusan lecsökkenteni a napi kalóriamennyiséget, hiszen ez számára nagyon alacsony kalóriabevitelt jelent, amit hosszú távon nem lesz képes fenntartani.

Ezért fontos, hogy folyamatosan kövesd a testtömegváltozást, és ahhoz igazítsd a napi energiabevitelt.

l karnitin kapszula dr chen hogyan fogyj le 1 hónap alatt

Az alábbi, kalóriás mintaétrend azoknak a centiméter alatti, 60 kiló körüli hölgyeknek szól, akik az utolsó kilótól szeretnének megszabadulni, de stagnálnak egy ideje. Az ennél nagyobb súllyal rendelkezőknek ez a kalóriamennyiség alacsony lenne, kisebb testsúly esetén pedig nem indulna be a fogyás. Rostban, fehérjében, vitaminokban gazdag, finomított szénhidrátban szegény ételeket fogyassz, ne feledkezz meg a megfelelő folyadékpótlásról, és iktasd be az életedbe a rendszeres testmozgást.